Cu un zambet poti aduce pacea



ganduri, viata are gust...poza d p aquarellelolita.blogspot.com
 Cluj-Napoca, 6 martie, 2011

Draga mama, tu esti acolo....Numa tu stii cat de greu iti este fara noi, singura....(Cred ca dintre noi toti, tie trebuie sa-ti fie cel mai greu printre "straini")

Astazi vreau sa-ti spun ca

Inca mai sunt persoane in jurul nostru care radiaza lumina...pace....fericire....

Trebuie doar sa ridici capul posomorat si sa te uiti alene in ochii lor....Si doar pentru cateva minute, simti ca starea ta "plouata" s -a schimbat....Poate chiar iti permiti sa lasi un zambet sa rasara....

Ce bine ca sunt inconjurata de cel putin 3 persoane atat de frumoase sufleteste....Tanjesc si eu sa mai fiu asa....Oare ce se intampla cu mine?...

Persoanele dragi care imi vin in minte si care imi inspira aceasta pace radiaza bucurie, frumusete, simplitate.....credinta, speranta...Este de ajuns sa intre pe usa si sa salute, cu zambetul lor imi ating sufletul si, fara sa stie, bunatatea lor ma face sa ma trezesc, sa contientizez ca valoarea acestei vieti sunt lucrurile simple...

Altadata ( poate si acuma, uneori), eu eram cea care le ridica "moralul" celor cu care intram in contact...Simt ca s-a retras undeva intr-un coltisor acea parte din mine si ii e din ce in ce mai greu sa isi faca aparitia....Las ca alergatura, gandurile, planurile, banii si munca fara pauza pt ei, sa ma schimbe in ceea ce nu cred ca as vrea sa ajung..."omul care se ingrijoreaza pentru ziua de maine", " omul care nu mai stie sa se multumeasca cu putinul care il are"...

Zambetul ce l-am primit azi, la pranz, m -a trezit si pentru cateva secunde....inteleg ca trebuie sa nu uit niciodata sa ma bucur de lucrurile simple....si mai important, sa raman cu sufletul curat...

Mama, acolo unde esti tu, cred ca si tu, la randul tau oferi zambete calde, pline de lumina, precum cel pe care l-am primit eu de la o alta mama  buna si inteleapta....pe care in ultima perioada o am in preajma lafel de mult cum te doresc pe tine, sa faci parte din viata mea....(asa cum era o data, nu de mult)....

Un comentariu:

părerea ta