Ce norocoase suntem cu aşa băieţi în jurul nostru


baietii merita multumiri, poza d p campion23.blogspot.com
De 1 martie am intenţionat să ies cu fetele în oraş ca să sărbătorim venirea primăverii...În ultima perioadă suntem prinse în tot felul de activităţi şi muncă....Nu ne mai rămâne aproape deloc timp pentru noi, viaţa personală....

Nu ne-am adunat decât foarte puţine.... Ni s-au alăturat iubitul meu şi un prieten bun......şi în final în loc de cafenea şi dansantă am ajuns să mâncăm....

După un pahar bun, şi multe poveşti cristaline, eu am ajuns la nişte concluzii:) legate de prezenţa băieţilor în viaţa noastră:


Ce norocoasă sunt că am un iubit care mă iubeşte, 
Tandru şi atent, mă respectă şi încearcă să mă ajute în toate....Mă "căruţă" peste tot şi stă la dispoziţia  mea zi de zi....are încredere în mine şi mă susţine.....Este la dispoziţia mea "numai si numai pentru amuzamentul meu". Mă face fericită şi implinită.

Ce bine de noi că avem aşa băieţi atenţi la muncă
Ne iartă când suntem prost dispuse, ne susţin şi ne aduc fructe atunci când suntem răcite, nu ne uită de zilele noastre de naştere şi sunt atenţi cu flori şi mărţisoare frumoase în fiecare primăvară....

Ce bine că avem băieţi bucătari în jurul nostru
când timpul nu ne mai ajunge să ajungem prin bucătărie, iată că avem sansa ca tatăl, soţul, socrul sau bunicul, poate, ne gătesc nişte mâncăruri mai ceva ca la restaurant...

să nu uit prietenii buni care ni i-a oferit viaţa, chiar şi poate, dacă nu merităm cu adevărat,
sunt la dispoziţia noastră, ne ascultă, poate vin cu noi la cumpărături şi ne fac cadouri neaşteptate chiar şi simbolice, nu se supără pe noi când ne descărcăm pe ei, chiar dacă nu e vina lor....


unele dintre voi poate aveţi nişte soţi minunaţi şi taţi pentru copiii vostri cum nu aţi visat...

Mă opresc aici deocamdată cu lista....Băieţi dragi, vă mulţumesc şi vă apreciez atenţia pe care ne-o oferiţi...Ştiu că poate ar trebui să vă apreciem şi prin fapte nu numai prin vorbe scrise....

Fetelor, sunt convinsă că mai sunt tipologii de bărbaţi buni în vieţile noastre ...puteţi să continuaţi voi lista atunci când daţi peste ea....





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta