Inceput de an calm

Am inceput anul intr-un ritm linistit dar cu perspective de bine si de foarte bine......Am gasit timp atat pentru odihna dar si pentru a face retrospectiva a ceea ce am facut anul trecut. Pentru acest an promitator, deja mi-am facut o lista lunga de indeplinit.... nu am fost nicaieri decat fff putin la bunica...asa ca mi-am inceput anul cu forte proaspete, gata de atac.....da....acum incerc sa-mi pun planurile la punct....vreau sa stiu ce vreau de fapt de la anul asta si apoi vreau sa trec la fapte...

mi-am facut o lista luunga..parca e din ce in ce mai lunga cu trecerea anilor....Dar mai bine sa fie lunga .....In viata omul trebuie sa aiba vise ca sa poata sa evolueze....Anul trecut mi-am dus la indeplinire mai multe chestii pe care tot le-am pus de cativa ani pe lista si nu le-am facut....Lucrurile ni se intampla doar la timpul potrivit... Vorba unei prietene bune, Adela, " better late than never" .....

Nu stiu de ce, presimt ca anul acesta pt mine va fi unul plin.....plin de multe evenimente, realizari, oportunitati .....Doar este anul in care implinesc un sfert de veac;).........

O sa-mi fac o retrospectiva a ultimilor 25 de ani in care am gustat din viata.....

Un comentariu:

părerea ta