Am renuntat la jurnal si am dat de blog....

Daca ai in sange sa iti scri gandurile, nu poti sa renunti la "joaca asta"........Pana la urma este o metoda simpla de a -ti exprima sentimentele si de a te descarca....Prin eliberarea cuvintelor in scris, faci curatenie poate intre ganduri si in acelas timp poti sa te observi din exterior:D.....

Mama mi-a pus numele de Ioana (cred ca a decis impreuna cu tata)....Asa se face ca am numele Sf. Ioan si an de an primesc nenumerate urari de bine cu aceasta ocazie....Sincer sunt magulita....Inca n-am sarbatorit aceasta zi niciodata cu fast....Poate cand o sa ajung la pensie o voi folosi ca sa mi adun familionu impreuna;)....Pana atunci, vreau totus sa stiti ca ma simt bine primind atatea urari si va doresc toate cele bune in noul an......

Un comentariu:

părerea ta