zilnic mai invat cate ceva

Traim intr-o perioada in care schimbarile au loc cu viteza luminii...

Informatiile vin si ne bulverseaza...

Daca este ceva bun din toata pandemia asta cred ca factul ca am descoperit ca TIMPUL e cea mai valoroasa resursa...timpul pentru mine si ceea ce imi place...

Lunile acestea am citit multe carti. Asa de mult nu ma tin minte sa fi stat sa citesc. E bine. Insa cu cat citesc mai mult cu atata realizez cat sunt de mica, de limitata... si ca poate n- ar trebuie sa ma dau peste cap de 3 ori sa mut muntii din loc :) ...E suficient odata aici unde sunt pentru mine si cei din jurul meu. Daca reusesc sa fac asta, este suficient si bine. 

Adunand lucruri din casa, creand pinata prin cap imi trec o multime de ganduri - revelatii...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta