Afirmaţii bazate pe adevăr


În cartea “Codul vindecării“, Alexander Loyd vorbeşte despre importanţa afirmaţiilor pozitive. El atrage atenţia că afirmaţiile care nu sunt bazate pe adevăr şi în care nu credem, ne vor face mai mult rău decât bine, iar asta e pentru că transmitem sufletului o minciună.



afirmatii pozitive, Alexander Loyd, Codul vindecarii, afirmatii de suflet, mesaje catre suflet, dezvoltare personala, iertare, credinte nesanatoase, actiuni daunatoare, dragoste, bucurie, pace, rabdare, bucurie,  amabilitate, incredere, umilinta, autocontrol,maci, flori, flori vara, flori primavara, camp cu maci, afirmatii adevarate, adevaruri, credinte, 

  • Iertându-i pe ceilalţi mă voi vindeca pe mine.
  • Dragostea şi iertarea mă vor ajuta să trec peste orice obstacol, dificultate sau durere de inimă.
  • Nu pot controla cum mă tratează cineva, dar pot controla cum răspund.
  • Când iert, învăţ să văd lucrurile cum le vede Dumnezeu, să înţeleg de ce Dumenzeu le-a permis să se întâmple, şi să ştiu că toate lucrează împreună pentru binele meu.
  • Vreau să răspund cu adevăr şi iubire în loc de a reacţiona cu frică.
  • Pot învăţa să iau decizii bune şi să creez noi modele în viaţa mea.
  • Dacă renunţ să încerc să controlez totul în jurul meu, s-ar putea să fiu surprins de iubire şi fericire.
  • Vreau să mă relaxez şi să mă împac cu mine însumi şi cu lumea din jurul meu.
  •  Vreau să mă concentrez asupra persoanei care devin, nu asupra persoanei care am fost.
  • Lucrurile pe care le simt bune în inimă aduc cu adevărat satisfacţia, şi de obicei sunt gratis.
  • Vreau să mă bucur de viaţă, nu să fug de ea.
  • Iubindu-mă şi respectându-mă mă va determina să îi iubesc şi să îi respect pe ceilalţi, iar ei mă vor iubi şi mă vor respecta în schimb.
  • Pe măsură ce inima mea se vindecă, voi învăţa să cred aceste adevăruri şi să le simt în inimă:
  • Sunt iubit.
  • Sunt iertat.
  • Sunt valoros.
  • Vreau să aleg să mă bucur azi pentru binecuvantarea mea.
  • Bucuria nu este o destinaţie la care poţi ajunge, ci un mod de a călători.
  • Fiecare zi este un cadou, şi vreau să desfac fiecare cadou cu bucurie şi recunoştiinţă.
  • Nu sunt prins în trecut. Sunt liber să traiesc în prezent şi să construiesc un viitor luminos.
  • Nimic nu are putere asupra mea decât dacă îi permit. Sunt liber.
  • Când mă iubesc pe mine, iubesc viaţa.
  • În timp ce am grijă de mine şi mă vindec, învăţ să mă bucur de persoana care sunt.
  • Pacea care vine de la Dumnezeu e dincolo de înţelegere.
  • Vreau ca scopul meu să fie pacea interioară nu deţinerea de lucruri.
  • Sunt hrănit şi preţuit prin dragostea lui Dumnezeu.
  • Fructul mancat înainte de vremea lui este de obicei dezamăgitor.
  • Nu am nevoie să deţin ceva acum pentru a mă simti bine. Sunt bine pentru că Dumnezeu şi ceilalţii mă iubesc.
  • Dumnezeu a promis că va avea grijă de mine.
  • Asprimea strică spiritul, dar amabilitate vindecă inima.
  • Lumea din jurul meu este aşa cum este. Aleg să raspund cu amabilitate şi blândeţe.
  • Este sigur pentru mine să îmi exprim sentimentele. Voi fi auzit mai bine dacă voi fi amabil când vorbesc.
  • Cele mai rele lucruri cu care să traiesti sunt vina şi regretul. Vreau să încep să trăiesc acum ce cred că este corect.
  • Să fii iubitor şi bun este cea mai mare moştenire pe care cineva le poate lăsa.
  • Voi face ceea ce Dumnezeu vrea ca eu sa fac. Voi trăi după legea iubirii.
  • Îmi voi descoperi viaţa uitându-mă dincolo de dorinţele mele nesănătoase.
  • Pot castiga, pot eşua, dar la final voi şti că frica nu mă mai controlează.
  • Voi face tot posibilul să identific şi să vindec toate fricile, începand de acum!
  • Sunt capabil să fac orice am nevoie să fac datorită faptului că Dumnezeu mă susţine.
  • Îmi pot juca partea în echilibrul vietii prin trăirea unei vieţi echilibrate.
  • Sunt capabil să merg mai departe cu deschidere, încredere şi bucurie.
  • Pot învăţa să dansez cu ceilalţi şi cu viaţa.
  • Sunt puternic şi capabil aşa cum cred că sunt.

Pe tophabits.ro Cristi a postat peste 150 de afirmaţii pe care le vei putea folosi sau le poţi alege pe cele care îţi plac cel mai mult, te inspira pentru a crea propriile afirmaţii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta