Liniste....

....si pace ....Se vede pe geamul de la tren afara.....Stand in compartiment si "vegetand"....dupa cateva zile bune de munca si "alergatura cu copiii" prin soare, ma bucur de aerul conditionat si de privelistea de afara.....Campuri cosite, verzi, uscate.....capite de fan, apa, copaci si padurea in spate.....

Cata liniste....Parca nimeni si nimic nu mai misca pentru cateva secunde se opreste timpul in loc....

Miroase a fan...

As vrea sa stau.....sa ma odihnesc si sa ma bucur de vara cu adevarat.....De fapt in acest an, dupa foarte mult timp, pot sa spun ca am avut ocazia sa stau in Cluj in luna iulie....De cand am descoperit taberele, mereu am fost plecata si nu vedeam Clujul decat la intoarcere.....deja era toamna....


Presimt ca acest an, poate sa fie un inceput bun pentru multi dintre noi....Viata are o intorsura interesanta mereu atunci cand nu te astepti....:)...Mereu e plina de surprize...

Sunt obosita....Nu imi doresc decat sa gasesc vre-o doua saptamani libere in care sa scap de rutina , sa ma ocup numai de mine personal.....Probabil ca toti simtim asta la unmomentdat....

E normal...


am inceput sa-mi fac din nou planuri....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta