Acceptare

Am revenit la Cluj de aproape o lună dacă nu mă înşel, timp în care am încercat să mă reacomodez cu toate. Vara aceasta pentru mine a fost atât de liniştită, calmă, fără probleme şi stres...Deadreptul relaxantă (copii cuminţi în tabere, vreme bună, echipă cu care poţi lucra şi concediu mai mult sau mai puţin ok.).

Am plecat de la mama, din Spania, destul de tristă şi până acum nu mi-am dat seama ce ni s-a întâmplat. Însă linişte nu am mai avut. De câteva zile însă, am ajuns la concluzia că în aceşti 5 ani de zile în care am vorbit la telefon, poate, 10 minute pe săptămână şi câte două săptămâni ne şi petreceam timpul împreună în oarecare măsură, a făcut ca relaţia noastră să nu mai fie ceea ce a fost...:(


Lipsa comunicării, faptul că au trecut câţiva ani în care fiecare dintre noi s-a schimbat, a făcut ca relaţia dintre noi să se răcească parcă.

Cel mai  mult însă mă doare că mă înţeleg mai bine acum cu mama lui Dumi.....Iar ca să accept asta mi-a trebuit câteva zile bune....Am găsit în ea o persoana cu care să comunic, cu care să schimb reţete, o persoană de la care să învăţ lucruri noi....

Este destul de greu să descriu în cuvinte ceea ce ni se întâmplă. Niciodată nu mă aşteptam ca asta să se întâmple. Cred că nici mama. Însă se pare că toate deciziile pe care le luăm în viaţă  au urmări în viitor, care pot să fie şi bune şi rele. Mama a decis că e necesar să muncească acolo ca să ne poată întreţine pe noi şi asta a fost un lucru bun. Însă apoi a decis că aici nu se mai poate  întoarce pentru că acum acolo e viaţa ei. Un lucru normal de altfel.. Eu am decis la finalizarea studiilor că nu vreau să merg să locuiesc cu ei ci vreau să rămân aici....Şi iată că acum relaţia dintre noi se răceşte. Însă rămîne undeva ascunsă o suferinţă interioară, ce răbufneşte uneori, sunt convinsă că atât în sufletul meu cât şi al mamei.....E dureros, de asemenea, că nu putem să ne spunem asta, una alteea.....Avem gură dar nu putem să o folosim în asfel de cazuri. Sentimentele acestea profunde, am impresia că nu se pot exprima în cuvinte.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta