Vine, vine priimavaraaaaa......

... Se asterne-n toaata tara....


La Cluj se simte in aer ca vine....Da, iar ne bate vantul pletele enervant si praful....vai, ce praf...cateodata am impresia ca e "colb" ca sa o citez pe bunica_mea....Sa nu mai spun de transportul cu troleul.....Lung e drumul Clujului din Manastur pana in Marasti si vice-versa, mai-mai!!!!Nici nu se simte bine caldurica razelor de soare ca deja in troleu apar te miri ce izuri....In fine... Si sarac/a si cu pretentii....ca de obi.




Dar sa recunosc ca eu am fost aceea care acum cateva zile ziceam ca m-am saturat de frig, ca vreau sa vina ... Ce sa vina nu stiam eu exact dar vroiam....Si iaca: mereu cand iti doresti ceva se intampla.....Imi zic pentru a nu stiu cata oara: " Ai grija ce-ti doresti...."

Sa nu exagerez.

Azi a fost chiar frumos. Au inceput pasarelele sa ne cante ....E bine sa te trezesti si pe "fundal" sa ai triluri.... Apoi fetele la birou erau frumos imbracate, radiau precum florile de primavara. Am primit martisor, ghicei, ce mai....Soarele mi-a zambit printre copacii inca neinfloriti .....Seara cand am iesit lumea se agita printre multimele de tarabe cu martisoare chinezesti, cele mai "autentice" si "veritabile" se pare ca au avut trecere. Asta nu e un lucru rau, dupa a mea umila parere. Incepe lumea sa cumpere si simboluri "muncite" putin, nu doar chinezarii...

Si uite asa mi-am inceput eu primavara....Ca de obicei, sunt o persoana norocoasa, fericita, cu zambetul pe buze. Putin obosita fiidca ma "petrec" cam des, dar fericita.....

Am pentru voi niste ghiocei si o poezie simpatica.

Rapsodii de Primavara , de George Toparceanu



Primavara, din ce rai
Nevisat de pamanteni
Vii cu mandrul tau alai
Peste cranguri si poieni?
Pogorata pe pamant
In matasuri lungi de vant,
Lasi in urma, pe campii,
Galbeni vii
De papadii,
Balti albastre si-nsorite
De omat topit abia,
Si pe dealuri mucezite
Araturi de catifea.


Ce sa spun, sa aveti o primavara plina de lumina si culoare....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta